dissabte, de maig 20, 2006

Somni


Ahir vaig sommiar que cavalcava un cavall desbocat. La calma del desert es va girar en un huracà. Durà poc. Com si tan sols fos un auguri. L'arena i els macolins aixecats pel vent em passaven siulant les orelles, i alguns, em colpejaven el cos, i a la cara feien una mica de mal. Aferrat fort a les brides vaig intentar controlar el cavall. Però més savi que jo, clavà les potes fort a l'arena remoguda i aguantà, mirant envant.
Després, amb la calma posterior i l'adrenalina bombejant encara fort vaig fer un glop d'aigua i no vaig poder dormir més.

Moltes gràcies a tots per venir. Gràcies. Ens ho vau fer molt més fàcil.

Joan

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Enhorabona pes segon premi al SonoPalma!!
Em vaig quedar amb les ganes de veurer-vos ja que es vostre concert es va avançar abans d'hora...cagonto...

(petit) ha dit...

Moltes gràcies per les felicitacions Toni. Ben aviat hi haurà més concerts de Petit.

J.

Anònim ha dit...

Enhorabuena, petitons!!
Dejasteis muy alto el pabellon del Local 9 y ademas nos hicisteis disfrutar de lo lindo en vuestro miniconcierto.
Podeis estar muy orgullosos....todos lo estamos de vosotros.