dimarts, d’agost 30, 2005


El poster definitiu del concert del proper diumenge Posted by Picasa

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Muxa Mierda¡¡

kissets...desde l'altra banda del Mar...

Anònim ha dit...

Ahir em vaig estrenar com a públic de petit i em varen emocionar moltes coses. Com ara veure el local ple a reventar de gent i de fum, la deliciosa intimitat de la vetllada i la combinació de registres. Una impagable sessió per tancar un diumenge, una setmana, fins i tot un llarg període estival. Petit és una petita veu bronca, una petita banda amb petits instruments que els petits músics van alternant, experimentant, perseguint el so més adient a la textura d'allò que l'ànima dicta. I entremig del plany uníson de l'ànima trencada, un single evident. Llarga vida a petit.

Anònim ha dit...

uau! aquest anonym que està davant ho diu tot molt bé!
Jo només vull dir que em sento afortunada per haver assistit al 1er concert a un local de Petit.
Un bon esperit i molt bones cançons. Un petit grup de musics (i amics) em varem fer gaudir de la millor hora del dia, potser del cap de setmana.
Em va emocionar. Jo sempre he sabut que en Petit és gran!
Endavant! Encetau un llarg i bon camí. Que us doni moltes i grans satisfaccions! Totes les que us mereixeu. Per exemple un magnífic single!
I molts i molts concerts!
Per poder assistir-hi...
MC.V. :)

Ei, qualque cançó era massa petita!